Krovinio tvirtinimas

Krovinio tvirtinimas

Krovinys visada turi būti pritvirtintas, tačiau kasdienybėje tai įgyvendinti sudėtinga. Krovinio tvirtinimo elementai turi būti perkeliami paprastai ir greitai.
Flexible load securing options in the S.CS curtainsider semi-trailer

Įstatymai

Krovinių tvirtinimas gabenant krovinius yra sritis, kurią reglamentuoja įvairūs įstatymų rengėjai, siekdami užtikrinti saugų krovinių tvirtinimą. Siekiama apsaugoti transporto priemonę, krovinį ir visus krovinių transportavime dalyvaujančius asmenis. Būtina vadovautis ne tik įstatymų galios nuostatomis, bet ir specialiomis krovinių tvirtinimo taisyklėmis.

Fizikinės jėgos

Fizikinės jėgos - traukos jėga, išcentrinė jėga arba trinties jėgos - yra gamtos dėsniai, veikiantys jūsų vilkike esantį krovinį.

Acceleration causes loads to slide backwards

Pagreitis

Pajudėjimas iš vietos - greičio pokytis per tam tikrą laiko tarpą. Dėl šio pokyčio krovinys linkęs slinktis atgal.
Sužinoti daugiau
Brakes cause the load to move forwards towards the driver's cab.

Stabdžiai

Atvirkštinis pagreitis- lėtėjimas - stabdymas - taip pat yra greičio pokytis. Dėl šio pokyčio krovinys linkęs judėti link vairuotojo kabinos.
Sužinoti daugiau
Cornering moves the load towards the side wall.

Važiavimas posūkiu

Šoninis pagreitisVažiuodami posūkiu juntate krypties pasikeitimą. Tai vadinama išcentrine jėga. Jo veikiamas krovinys slenka link šoninės sienos.
Sužinoti daugiau
Weight force presses the load vertically onto the loading surface.

Svorio jėga

vertikaliai spaudžia krovinį į kroviniui sukrauti skirtą plotą.
Sužinoti daugiau
Inertia acts counter to the semi-trailer's acceleration, braking and change of direction.

Masės jėga

Masės jėga (inercinė jėga) laiko krovinį akimirksnio padėtyje / judesyje ir veikia priešinga transporto priemonės pagreičiui, stabdymui ir pakeistos krypties kryptimi.
Sužinoti daugiau
Friction prevents or reduces displacement of the load.

Trinties jėga

neleidžia kroviniui pasislinkti arba sumažina jo slinkimąsi. Jos veikimui svarbu, koks yra krovinio ir kroviniui sukrauti skirto ploto paviršius.
Sužinoti daugiau

Krovinio tvirtinimo principai

Iš esmės išskiriami du krovinio tvirtinimo principai: kinematinis ir dinaminis tvirtinimo būdai.

Tvirtinant dinaminiu tvirtinimo metodu trinties jėga tarp krovinio ir krovimo paviršiaus tampa intensyvesnė. Tam tvirtinimo priemonėmis krovinys labiau prispaudžiamas, taigi, krovinys tvirčiau priglunda prie kroviniui krauti skirto paviršiaus ir išlieka savo vietoje.

Krovinio tvirtinimas prie dugno: Tvirtinant krovinį prie dugno, krovinį tvirtai laiko ne pati tvirtinimo priemonė, bet didesnis prispaudimo slėgis. Tai reiškia, kad krovinį nuo slydimo sulaiko tik trinties jėga.

Krovinio įtvirtinimas kinematiniu būdu pagrįstas krovinių skyriaus apribojimu. Tai reiškia, kad kiekvienas krovinio vienetas be tarpų priglunda prie kito krovinio vieneto arba prie elementų, ribojančių krovinių skyrių, pavyzdžiui, prie priekinės arba galinės sienos.

Praktikoje: krovinio dalis sustatyti priglaudžiant prie priekinės sienos, galinės sienos arba šoninių sienų (iki padėklų atraminio krašto), kad tarp atskirų krovinio dalių nebūtų tarpų.

Praktiškai neįmanoma pakrauti taip, kad tarp atskirų krovinio dalių visiškai nebūtų tarpų. Tačiau jie neturi būti didesni nei keli centimetrai, antraip nebus glaudumo. Tada tarpus reikia atitinkamai užpildyti arba krovinį įtvirtinti kitais metodais - diržais prie dugno.

Pagalbinės krovinio tvirtinimo priemonės

Daugiau informacijos:Pagalbinės krovinio tvirtinimo priemonės
Floor securing sleeves

Dažniausia kinematinis ir dinaminis krovinio tvirtinimo būdai yra paprasčiausi ir daugiausia privalumų turintys būdai, nes abiejų metodų elementai papildo vienas kitą.

Kiekvienoje prikabinamoje transporto priemonėje yra įvairių galimybių glaudžiai išdėstyti krovinį net ir tada, kai krovinio rūšis (pvz., padėklai su maišais arba per silpna išorinė pakuotė) to padaryti neleidžia.

Tokioms pagalbinėms priemonėms priskiriami transporto priemonės grindyse montuojami perforuotieji bėgiai, įleisti į grindyse įmontuotus „Joloda“ bėgius, įstatomieji pastovai, skersinės sijos ir t. t. Krovinį įtvirtinti galima ir specialia vilkiko konstrukcija arba diržais.


Krovinio paskirstymas

Visi krovinio tvirtinimo būdai priklauso nuo Jūsų krovinio rūšies. Taip pat reikia vadovautis kelių eismo taisyklėmis (StVO). Jose reikalaujama paskirstyti svorį taip, kad nebūtų keliamas pavojus nei eismo, nei transporto priemonės saugumui.

Pavyzdžiai iš praktikos

Užsiimant transportavimo verslu tenka gabenti įvairiausius krovinius. Kroviniams tvirtinti keliami skirtingi reikalavimai.

  • Automobiliai
  • Gėrimų gabenimas
  • Generaliniai kroviniai
  • Popieriaus transportas
  • Ritinių transportas

Į grotelines dėžes galima greitai saugiai sudėti įvairiausias prekes, nes vienodi matmenys leidžia jas glaudžiai sukrauti. Krovinių dėžė turi būti pakankamai tvirta, iš šono dėžes turi fiksuoti palečių atmušo juostos, skersinės sijos ir teleskopiniai strypai tvirtinantys krovinių dalis, bei pakeliamasis stogas, kad 3 m aukštyje būtų galima vien ant kitos greitai sustatyti 3 dėžes.

Gabenant padangas pagal sertifikatą, vidaus įranga pagal sertifikato XL kodą iš kiekvieno šono turi būti papildyta 6 eilėmis uždedamųjų juostų ir 2 eilėmis plieninių juostų. Išilgine kryptimi kryžmai įtempti diržai ties kiekvienu statramsčiu sulaiko laisvai sukrautas padangas. Papildomą sutvirtinimą užtikrina šoninės plieninės juostos su tankia perforacija. Jose įkabintos skersinės sijos užtikrina krovinio glaudumą esant daliniai pakrovimui.

Gėrimų gabenimui keliami aukšti reikalavimai. Buteliai ir statinės būna įvairių dydžių ir skirtingose talpose. Reiktų vengti tuščių ertmių ties krovinių skyriaus atskyrimo elementais. Kilus abejonių, tvirtinant kinematiniu būdu papildomai reikia pastatyti padėklus arba priveržti prie dugno. Transporto priemonėse, kurių kėbulo konstrukcija turi sertifikatą pagal XL kodą, visas veikiančias jėgas atlaiko konstrukcija. Būtina sąlyga - padėklai sukrauti be tarpų. Tarpams užpildyti naudojamos distancinės lentjuostės ir įtvirtinimo sistemos, įtvirtinamos tarp stogo ir grindų.
Generalinius krovinius dažnai sudaro skirtingi kroviniai, todėl jus gabenant svarbus glaudus sukrovimas panaudojant tinkamas pagalbines priemones. Viena iš svarbiausių priemonių - ant padėklų sukrautų standartinių matmenų krovimo vienetų paruošimas. Puikiai tinka krovinio krovimo plote laisvai išdėstomi įstatomieji statramsčiai, vertikalios atramos ir atraminės sijos. Antrame vilkiko lygmenyje galima krovinio vienetus atskirti vieną nuo kito ir atskirai sukrauti įtvirtinant kinematiniu būdu.
Svarbios gulinčių popieriaus ritinių įtvirtinimo pagalbinės priemonės - pleištai, neleidžiantys jiems nuriedėti. Ant visų kontaktinių paviršių reikia uždėti specialiai gabenant popierių naudojamus neslystančius demblius. Pastatytus popieriaus ritinius nuo virtimo galima apsaugoti tiesiogiai įtvirtinus vadinamąja viršutine kilpa ir tempimo priemonėmis.
Neturint vilkikų su specialia įranga, sunkių plieninių ritinių gabenti negalima. Visų svarbiausia, kad važiuoklė būtų pritaikyta didelei taškinei apkrovai. Įleistiniu loviu automatiškai užtikrinama tinkama ritinio padėtis pakraunant. Kitos priemonės kroviniams tvirtinti: į lovį įstatomi statramsčiai, įtempimo grandinės ir sunkiosios apkrovos tvirtinimo ąsos.

Paslaugų sutartys

Pasirinkę tinkamą techninės priežiūros sutartį galėsite visiškai kontroliuoti išlaidas, o mes pasirūpinsime, kad Jūsų transporto priemonė visada būtų tinkamos būklės!
Daugiau informacijos:Paslaugų sutartys
Service Partners keep you mobile and minimise your downtimes.

Finansavimas

Mes Jums pateiksime individualų pasiūlymą su patraukliomis sąlygomis visam investicijos laikotarpiui.
Daugiau informacijos:Finansavimas
Individual quote with attractive terms and conditions for the entire lifecycle of your investment.

+370 5 2641520

Susisiekite

Norėdami susisiekti su tinkamu pardavėju, atsiųskite mums žinutę su savo klausimais, kad galėtume pradėti pokalbį!